Jesteśmy specjalistami Retail Media

Zobacz Naszą ofertę
Retail Media Network
Naszą misją jest wyrównanie szans i umożliwienie mniejszym oraz średnim retailerom, sklepom i marketplace’om pozyskiwania budżetów reklamowych i zarabiania na reklamie na równi z największymi graczami.

Poznaj nasze usługi

Dla retailerów
  • Dostarczamy technologię i pomagamy w jej implementacji
  • Dajemy wsparcie i know-how w zakresie produktów reklamowych, wycen, modeli sprzedaży reklam
  • Przynosimy budżety reklamowe od agencji mediowych i klientów bezpośrednich
  • Obsługujemy kampanie od A do Z jako zewnętrzny dział traffic
  • Udostępniamy pełne raportowanie w nowoczesnych dashboardach
Dla marek
  • Udostępniamy najwyższej jakości powierzchnię reklamową retail media
  • Obsługujemy kampanie targetowane branżowo lub tematycznie
  • Pozyskujemy sprzedaż i ruch - kampanie wewnętrzne i zewnętrzne
  • Optymalizujemy sklepy i kampanie reklamowe w największych marketplace’ach
  • Wdrażamy technologie i optymalizujemy narzędzia retail media in-house
Agencja Retail Media
  • Pomagamy w zakupie niestandardowych powierzchni reklamowych
  • Prowadzimy kampanie w sieciach retail media i marketplace'ach
  • Projektujemy, produkujemy i optymalizujemy kreacje do retail media
  • Sprzedajemy i prowadzimy wdrożenia technologii wspierających retail media
  • Ustawiamy i audytujemy analitykę digitalową i Business Intelligence
Retail Media

Prognozy na świecie

Boston Consulting Group szacuje, że rynek retail media w USA będzie rósł w tempie 25% rocznie przez kolejne 5 lat i osiągnie wartość 100 mld $ w 2026 r., co będzie stanowić 25% udziału we wszystkich wydatkach na media digitalowe. Według prognoz GroupM wydatki na retail media na świecie osiągną 101 mld $ już w tym roku, co będzie stanowić 18%wszystkich wydatków na reklamę cyfrową i 12% wszystkich globalnych wydatków na reklamę*.

*E-COMMERCE & RETAIL MEDIA FORECAST Report From GroupM, WPP’s Media Investment Group, September 2022.

Sources: BCG Commerce Media Survey (2022), N = 35; BCG CPG Retail Media Benchmarking Survey (2021), N = 100; customer interviews; eMarketer; MAGNA; 10-Ks; BCG analysis.Note: Because of rounding, not all segment values add up to the total value shown above each bar.

Kanały reklamowe, z których budżety są przekierowywane do retail media

Source: IAB Europe, Report: The Retail Media Opportunity in Europe, December 2022.
Retail Media

Budżety

Badanie przeprowadzone przez IAB Europe wykazało, że retail media są obecnie integralną częścią planu mediowego, a 92% reklamodawców oraz 74% agencji chętnie współpracuje obecnie z retailerami, aby dotrzeć do konsumentów. Na pytanie, czy wydatki na reklamy w retail mediach są przeznaczane z innych kanałów reklamowych, 62%respondentów odpowiedziało twierdząco. Największe zmniejszenie wydatków może dotknąć tradycyjne kanały reklamy digitalowej. 60% reklamodawców i 45% agencji przesuwa budżety z tradycyjnych kanałów na reklamy w retail media, a blisko 39% reklamodawców przesuwa budżety z kanałów społecznościowych.

Retail Media

Przyczyny wzrostu

Wzrost e-commerce

Pandemia Covid-19 przyspieszyła wzrost e-commerce w Polsce i na świecie, w efekcie pojawiło się dużo powierzchni chętnie i często odwiedzanej przez użytkowników.

Apokalipsa cookies

Wyłączenie 3rd party cookies zapowiadane przez Google oznacza nowe wymagania i duże wyzwanie dla marketingu opartego na danych, szczególnie jeśli chodzi o dane o intencjach zakupowych.

Brand safety i efektywność

Marketerzy poszukują efektywnej powierzchni reklamowej bez negatywnego kontekstu pandemii, polityki czy wojny.

Łączenie danych marketingowych i sprzedażowych

Możliwość wykazania ROI z wydatków na media w prosty i wiarygodny sposób.

Wykorzystaj siłę Retail Media

Jeśli jesteś retailerem, który chce zwiększyć przychody z reklam lub marką, której zależy na lepszej widoczności produktów i sprzedaży, nasza firma wszystkie narzędzia potrzebne do odniesienia sukcesu.
Skontaktuj się z nami
Projekt i realizacja #zainternetowani