Retail Media dla marek

Zobacz Naszą ofertę
CZYM jest Retail Media DLA MAREK?

Sposób na posiadanie cyfrowej półki.

Dzięki Retail Media marki mogą docierać do kupujących z idealnie stargetowanymi i dopasowanymi kontekstowo reklamami w punktach sprzedaży, sklepach i marketplace'ach gdzie robią zakupy ich klienci.

  • Popraw swoją pozycję na cyfrowej półce
  • Zwiększ sprzedaż dzięki dotarciu do klienta w idealnym momencie
CO OFERUJEMY

Wszystkie narzędzia, których Ty (i Twoja marka) potrzebujecie, aby odnieść sukces.

Ułatwiamy marketerom dotarcie do ich grup celowych w momencie dokonywania decyzji zakupowych, w bezpiecznym otoczeniu i o skuteczności przekładającej się na natychmiastowy i mierzalny efekt sprzedażowy. Umożliwiamy wyróżnienie się na wirtualnej półce sklepowej i wyprzedzenie konkurencji na ścieżce zakupowej konsumenta.

Udostępniamy najwyższej jakości powierzchnię reklamową Retail Media
Obsługujemy kampanie targetowane branżowo lub tematycznie
Pozyskujemy sprzedaż i ruch - kampanie wewnętrzne i zewnętrzne
Optymalizujemy sklepy w marketplace’ach
Wdrażamy technologie i optymalizujemy narzędzia Retail Media
ZOBACZ TO W AKCJI

Docieraj do kupujących dzięki lepiej dopasowanym kampaniom

Połącz branding i efektywność w witrynach retailerów i na powierzchniach e-commerce. Połącz moc własnej marki i jakość produktów z dynamicznymi funkcjami specyficznymi dla handlu detalicznego online. Docieraj do konsumentów na podstawie zachowań zakupowych: wyszukań produktów w sklepach, przeglądania kategorii i historii zakupów.

Reklama kierująca do sklepu

Twoje cyfrowe miejsce na półce jest cennym zasobem. Retail Media Network umożliwia realizację kampanii we wszystkich punktach styku e-commerce. Kieruj reklamą do ofert Twoich produktów w sklepie lub marketplace lub do sekcji z Twoimi produktami. Wzmocnij własną sprzedaż i wyprzedź konkurencję na ścieżce zakupowej konsumenta.

Banner natywny lub display

To forma reklamowa najbardziej rozpowszechniona w internecie, banner ma rozmiar dostosowany do wielkości strony i wpasowuje się idealnie w powierzchnię sklepu. Duża powierzchnia pozwala na umieszczenie reklamy dopasowanej do layoutu serwisu, graficznej i animowanej, kilku ofert produktowych, interaktywnych form rich media czy wideo. Kieruje do oferty wewnątrz sklepu lub podstrony z ofertą produktów marki.

Box produktowy

Graficzna forma reklamowa zlokalizowana w listingu produktów i dopasowana do kategorii, frazy wyszukiwania, layoutu strony. W elegancki i nieinwazyjny sposób promuje produkty Klienta, z danej kategorii lub komplementarne, nie zaburzając ścieżki zakupowej konsumenta. Kieruje do oferty wewnątrz sklepu lub podstrony z ofertą produktów marki.

Produkt sponsorowany

Box dopasowany graficznie do layoutu listingu produktów, oznakowany jedynie jako sponsorowany. Kieruje bezpośrednio do strony produktowej i dokonania zakupu w sklepie.

Reklama kierująca poza sklep

Wykorzystaj powierzchnie e-commerce do promocji Twoich produktów i usług kierując do własnej strony firmowej, profilu social media lub dedykowanego landing page'a. Użyj targetowań branżowych i produktowych do odnalezienia swoich klientów lub zaproponowania im produktów i usług komplementarnych z przedmiotem, którego szukają.

Box produktowy

Graficzna forma reklamowa zlokalizowana w listingu produktów i dopasowana do kategorii, frazy wyszukiwania, layoutu strony. W elegancki i nieinwazyjny sposób promuje produkty Klienta, z danej kategorii lub komplementarne, nie zaburzając ścieżki zakupowej konsumenta. Może kierować bezpośrednio do strony Klienta lub landing page'a dedykowanego do kampanii.

Banner natywny lub display

To forma reklamowa najbardziej rozpowszechniona w internecie, banner ma rozmiar dostosowany do wielkości strony i wpasowuje się idealnie w powierzchnię sklepu. Duża powierzchnia pozwala na umieszczenie reklamy graficznej i animowanej, kilku ofert produktowych, interaktywnych form rich media czy wideo. Może kierować bezpośrednio do strony Klienta lub landing page'a dedykowanego do kampanii.

Navibox / Halfpage / Skyscraper / Scroll skyscraper

Nośnik reklamowy zlokalizowany pod szpaltą menu serwisu. Z racji umiejscowienia charakteryzujący się dużą elastycznością ze względu na rozmiar i zachowanie. Może np. być scrollowany i podążać za użytkownikiem przewijającym stronę w dół. Może kierować bezpośrednio do strony Klienta lub landing page'a dedykowanego do kampanii.

Thank you page

Grupa nośników zlokalizowanych na stronach z podziękowaniem za zakup produktu. Z racji umiejscowienia po zakończeniu ścieżki zakupowej konsumenta daje duże możliwości kreatywne oraz inteligentnego targetowania. Może kierować bezpośrednio do strony Klienta lub landing page'a dedykowanego do kampanii.

Podstrona marki

Stwórz własny sklep w ramach powierzchni e-commerce, dedykowany Twoim produktom i wykorzystaj traffic sklepu do promocji własnego asortymentu.

Kieruj reklamę retail media do własnej sekcji produktowej gdzie klienci mogą poznać Twoją ofertę, łatwo i wygodnie dokonać wyboru i sfinalizować zakup.

Dlaczego Retail Media Network

Korzyści z naszego rozwiązania dla marek
Unikalna powierzchnia

Docieraj do kupujących w punkcie sprzedaży i w momencie dokonywania decyzji zakupowej - w witrynach i aplikacjach czołowych retailerów w Polsce i za granicą.

Elastyczność

Wybieraj spośród wielu dostępnych modeli cenowych, formatów, nośników reklamowych i targetowań, a także bogatej oferty produktów specjalnych i szytych na miarę.

Kierowanie na własne dane

Wspieraj kampanie z deterministycznymi intencjami sprzedawców detalicznych i danymi o zakupach, które nie opierają się na plikach cookie innych firm.

Transparentność

Przeglądaj przejrzyste raporty na poziomie sprzedawcy i łącz kropki między mediami a wynikami sprzedaży online i offline.

Wykorzystaj siłę Retail Media.

Jeśli jesteś sprzedawcą detalicznym, który chce zwiększyć przychody z reklam lub marką, której zależy na lepszej widoczności produktów i sprzedaży, nasza firma wszystkie narzędzia potrzebne do odniesienia sukcesu.

Najczęściej zadawane pytania

Czym są Retail Media

Retail Media to nowoczesne platformy reklamowe, które umożliwiają markom efektywne promowanie swoich produktów bezpośrednio na stronach sklepów internetowych. Zasada działania jest prosta - marka płaci za wyświetlanie swoich reklam, które są ukierunkowane na odpowiednie grupy odbiorców, w trakcie ich sesji zakupowych. Dzięki temu, klienci widzą te reklamy w momencie, gdy są najbardziej otwarci na dokonanie zakupu, co znacznie zwiększa szanse na sprzedaż. Retail Media to więc symbioza e-commerce i marketingu cyfrowego, która przynosi korzyści zarówno dla marek, jak i sklepów, umożliwiając tworzenie spersonalizowanych doświadczeń zakupowych.

Jakie korzyści daje reklamowanie się na powierzchni e-commerce

Reklamowanie się na powierzchni e-commerce przynosi wiele korzyści. Przede wszystkim pozwala docierać bezpośrednio do odbiorców w trakcie ich sesji zakupowych, zwiększając szanse na sprzedaż. Skierowanie reklamy do konkretnych grup odbiorców zwiększa efektywność reklam a dzięki danym e-commerce reklamy są bardziej spersonalizowane i dopasowane do celu kampanii. Dodatkowo, retail media często są mniej inwazyjne i lepiej wpisują się w doświadczenie użytkownika oraz dają możliwość szybkiego pomiaru efektów kampanii i dostosowania strategii na bieżąco, co jest kluczowe w dynamicznym świecie cyfrowym.

Czym różnią się kampanie wewnętrzne i zewnętrzne

Kampania wewnętrzna to wykorzystanie powierzchni sklepu lub marketplace’u do wsparcia sprzedaży własnych produktów. Nośniki reklamowe kierujące do sklepu lub dedykowanej sekcji z Twoimi produktami w sklepie, „łapią” użytkownika w najlepszym możliwym momencie na podjęcie decyzji o zakupie właśnie Twojego produktu. Tym samym znacznie obniżając koszt dotarcia i wyraźnie zwiększając współczynniki konwersji. Kampania zewnętrzna to wykorzystanie danych sklepu lub sieci reklamowej Retail Media Network oraz ścieżki zakupowej konsumenta do targetowania użytkowników, którzy są zainteresowani zakupem Twojego produktu lub produktu z kategorii i przekierowanie ich do Twojego sklepu lub strony. Możliwości targetowania są praktycznie nieograniczone i znacznie zwiększają skuteczność kampanii w porównaniu do tradycyjnych kanałów digitalowych.

Czy kampania może kierować do mojej strony lub zewnetrznego landing page’a

Tak, są to tak zwane kampanie zewnętrzne. Dzięki nim możesz wykorzystać dane sklepu lub sieci reklamowej Retail Media Network oraz ścieżki zakupowe konsumenta do targetowania użytkowników, którzy są zainteresowani zakupem Twojego produktu lub produktu z kategorii i przekierowanie ich do Twojego sklepu lub strony. Ogromne możliwości targetowania dają pole do popisu marketerom i agencjom w opracowywaniu i optymalizowaniu najskuteczniejszych scenariuszy kampanii.

Czy RMN może przygotować nośniki reklamowe do kampanii

Tak. Nie jest to nasz core business ale posiadamy partnerstwa z agencjami interaktywnymi oraz freelancerami, którzy szybko i profesjonalnie przygotują do Twojej kampanii piękne i efektywne kreacje według naszych specyfikacji technicznych, tym samym zmniejszając do minimum ryzyko wyprodukowania kreacji niezgodnych ze specyfikacją, poprawek i opóźnień w starcie kampanii. Jest to też metoda optymalizacji łącznego kosztu kampanii, w której skład wchodzą media+kreacja.

Czy RMN dodatkowo może zoptymalizować moją kampanię w innych retail mediach np. Amazon, Allegro itp.

Jak najbardziej. Mamy doświadczenie w optymalizacji sklepów na platformie Allegro, Amazon, Zalando i innych. Implementacja, audyt lub optymalizacja twojego sklepu w największych platformach e-commerce oraz właściwe ustawienie stawek i targetowań kampanii w ich systemach ads’owych może być istotnym dopełnieniem kampanii reklamowej w Retail Media Network.

Projekt i realizacja #zainternetowani