Dzięki Retail Media marki mogą docierać do kupujących z idealnie stargetowanymi i dopasowanymi kontekstowo reklamami w punktach sprzedaży, sklepach i marketplace'ach gdzie robią zakupy ich klienci.
Ułatwiamy marketerom dotarcie do ich grup celowych w momencie dokonywania decyzji zakupowych, w bezpiecznym otoczeniu i o skuteczności przekładającej się na natychmiastowy i mierzalny efekt sprzedażowy. Umożliwiamy wyróżnienie się na wirtualnej półce sklepowej i wyprzedzenie konkurencji na ścieżce zakupowej konsumenta.
Połącz branding i efektywność w witrynach retailerów i na powierzchniach e-commerce. Połącz moc własnej marki i jakość produktów z dynamicznymi funkcjami specyficznymi dla handlu detalicznego online. Docieraj do konsumentów na podstawie zachowań zakupowych: wyszukań produktów w sklepach, przeglądania kategorii i historii zakupów.
Twoje cyfrowe miejsce na półce jest cennym zasobem. Retail Media Network umożliwia realizację kampanii we wszystkich punktach styku e-commerce. Kieruj reklamą do ofert Twoich produktów w sklepie lub marketplace lub do sekcji z Twoimi produktami. Wzmocnij własną sprzedaż i wyprzedź konkurencję na ścieżce zakupowej konsumenta.
Wykorzystaj powierzchnie e-commerce do promocji Twoich produktów i usług kierując do własnej strony firmowej, profilu social media lub dedykowanego landing page'a. Użyj targetowań branżowych i produktowych do odnalezienia swoich klientów lub zaproponowania im produktów i usług komplementarnych z przedmiotem, którego szukają.
Stwórz własny sklep w ramach powierzchni e-commerce, dedykowany Twoim produktom i wykorzystaj traffic sklepu do promocji własnego asortymentu.
Kieruj reklamę retail media do własnej sekcji produktowej gdzie klienci mogą poznać Twoją ofertę, łatwo i wygodnie dokonać wyboru i sfinalizować zakup.
Docieraj do kupujących w punkcie sprzedaży i w momencie dokonywania decyzji zakupowej - w witrynach i aplikacjach czołowych retailerów w Polsce i za granicą.
Wybieraj spośród wielu dostępnych modeli cenowych, formatów, nośników reklamowych i targetowań, a także bogatej oferty produktów specjalnych i szytych na miarę.
Wspieraj kampanie z deterministycznymi intencjami sprzedawców detalicznych i danymi o zakupach, które nie opierają się na plikach cookie innych firm.
Przeglądaj przejrzyste raporty na poziomie sprzedawcy i łącz kropki między mediami a wynikami sprzedaży online i offline.
Jeśli jesteś sprzedawcą detalicznym, który chce zwiększyć przychody z reklam lub marką, której zależy na lepszej widoczności produktów i sprzedaży, nasza firma wszystkie narzędzia potrzebne do odniesienia sukcesu.
Retail Media to nowoczesne platformy reklamowe, które umożliwiają markom efektywne promowanie swoich produktów bezpośrednio na stronach sklepów internetowych. Zasada działania jest prosta - marka płaci za wyświetlanie swoich reklam, które są ukierunkowane na odpowiednie grupy odbiorców, w trakcie ich sesji zakupowych. Dzięki temu, klienci widzą te reklamy w momencie, gdy są najbardziej otwarci na dokonanie zakupu, co znacznie zwiększa szanse na sprzedaż. Retail Media to więc symbioza e-commerce i marketingu cyfrowego, która przynosi korzyści zarówno dla marek, jak i sklepów, umożliwiając tworzenie spersonalizowanych doświadczeń zakupowych.
Reklamowanie się na powierzchni e-commerce przynosi wiele korzyści. Przede wszystkim pozwala docierać bezpośrednio do odbiorców w trakcie ich sesji zakupowych, zwiększając szanse na sprzedaż. Skierowanie reklamy do konkretnych grup odbiorców zwiększa efektywność reklam a dzięki danym e-commerce reklamy są bardziej spersonalizowane i dopasowane do celu kampanii. Dodatkowo, retail media często są mniej inwazyjne i lepiej wpisują się w doświadczenie użytkownika oraz dają możliwość szybkiego pomiaru efektów kampanii i dostosowania strategii na bieżąco, co jest kluczowe w dynamicznym świecie cyfrowym.
Kampania wewnętrzna to wykorzystanie powierzchni sklepu lub marketplace’u do wsparcia sprzedaży własnych produktów. Nośniki reklamowe kierujące do sklepu lub dedykowanej sekcji z Twoimi produktami w sklepie, „łapią” użytkownika w najlepszym możliwym momencie na podjęcie decyzji o zakupie właśnie Twojego produktu. Tym samym znacznie obniżając koszt dotarcia i wyraźnie zwiększając współczynniki konwersji. Kampania zewnętrzna to wykorzystanie danych sklepu lub sieci reklamowej Retail Media Network oraz ścieżki zakupowej konsumenta do targetowania użytkowników, którzy są zainteresowani zakupem Twojego produktu lub produktu z kategorii i przekierowanie ich do Twojego sklepu lub strony. Możliwości targetowania są praktycznie nieograniczone i znacznie zwiększają skuteczność kampanii w porównaniu do tradycyjnych kanałów digitalowych.
Tak, są to tak zwane kampanie zewnętrzne. Dzięki nim możesz wykorzystać dane sklepu lub sieci reklamowej Retail Media Network oraz ścieżki zakupowe konsumenta do targetowania użytkowników, którzy są zainteresowani zakupem Twojego produktu lub produktu z kategorii i przekierowanie ich do Twojego sklepu lub strony. Ogromne możliwości targetowania dają pole do popisu marketerom i agencjom w opracowywaniu i optymalizowaniu najskuteczniejszych scenariuszy kampanii.
Tak. Nie jest to nasz core business ale posiadamy partnerstwa z agencjami interaktywnymi oraz freelancerami, którzy szybko i profesjonalnie przygotują do Twojej kampanii piękne i efektywne kreacje według naszych specyfikacji technicznych, tym samym zmniejszając do minimum ryzyko wyprodukowania kreacji niezgodnych ze specyfikacją, poprawek i opóźnień w starcie kampanii. Jest to też metoda optymalizacji łącznego kosztu kampanii, w której skład wchodzą media+kreacja.
Jak najbardziej. Mamy doświadczenie w optymalizacji sklepów na platformie Allegro, Amazon, Zalando i innych. Implementacja, audyt lub optymalizacja twojego sklepu w największych platformach e-commerce oraz właściwe ustawienie stawek i targetowań kampanii w ich systemach ads’owych może być istotnym dopełnieniem kampanii reklamowej w Retail Media Network.