Retail Media umożliwia retailerom wykorzystanie własnych powierzchni, danych i odbiorców w kampaniach reklamowych i w ten sposób uzyskanie nowego źródła przychodów.
Zapewnij markom dostęp do swojej powierzchni sklepowej aby wspomagać osiąganie celów sprzedażowych zachowując jednocześnie pełną kontrolę nad danymi, ścieżkami klientów i wsparciem sprzedaży.
Dowiedz się, skąd pochodzą Twoje przychody z retail media, w tym efektywność ścieżek i współczynniki konwersji, aby zidentyfikować trendy i wprowadzić optymalizacje.
Szybko i łatwo implementuj nośniki integrując swój sklep z naszą technologią i pozwól się natychmiast odnaleźć reklamodawcom takim jak producenci Twoich produktów, marketerzy czy agencje reklamowe.
Włącz kampanie obejmujące całą ścieżkę, które docierają do kupujących na wszystkich etapach ścieżki zakupowej, aby zwiększać świadomość, ruch i sprzedaż.
Ułatwiamy sprzedawcom detalicznym przekształcenie się w wydawców i zarabianie na reklamach dzięki ich najcenniejszym zasobom – ich danym i ruchowi.
Ponieważ konsumenci częściej niż kiedykolwiek dokonują zakupów online, marki potrzebują nowych sposobów dotarcia do nich, a sprzedawcy detaliczni potrzebują sposobów na zrekompensowanie kosztów prowadzenia handlu elektronicznego.
Produkty sponsorowane przez markę mogą pomóc retailerom zarabiać na ich cyfrowych witrynach sklepowych, a jednocześnie zainspirować klientów do wypróbowania nowych rzeczy.
Produkt sponsorowany łączy dane klienta z technologią automatyzacji, maksymalizując trafność produktu i usprawniając podróż użytkownika do dokonania zakupu.
Twoje cyfrowe miejsce na półce jest cennym zasobem. Retail Media Network umożliwia realizację celów marketingowych sprzedawców detalicznych poprzez udostępnianie ofert, promocji i rekomendacji zainteresowanym klientom we wszystkich punktach styku e-commerce.
Korzystaj z danych z kampanii aby podejmować mądrzejsze decyzje dotyczące najlepszego wykorzystania zasobów i oferowania produktów w sklepie.
Zwiększaj koszyki i konwersje dzięki trafnym, spersonalizowanym reklamom wspierającym Twoją sprzedaż.
Marki i sprzedawcy mogą docierać do kupujących dzięki atrakcyjnym reklamom, które kierują ich z powrotem do Twojej witryny lub aplikacji. Dzięki naszej technologii można korzystać z ogromnej sieci wydawców, jednocześnie zachowując pełną kontrolę nad efektywnością kosztową i bezpieczeństwem marki.
Reklama off-site wykorzystuje dane z Twojego sklepu do odszukania i zidentyfikowania Twojego klienta poza sklepem, gdziekolwiek się porusza po sieci, czy to na innych witrynach czy sklepach.
Pozwala to na przywracanie porzuconych koszyków, zachęcanie do ponownych zakupów, oferowanie produktów komplementarnych, promocji czy wyprzedaży.
Sprzedawaj kampanie bezpośrednio swoim markom i kontroluj, kto ma dostęp do zasobów reklamowych i danych oraz po jakich cenach. System nie dopuści reklam konkurencyjnego produktu czy sklepu do Twojej powierzchni.
Upewnij się, że reklamy są dopasowane do kontekstu i zapewniają pozytywne wrażenia z zakupów dzięki naszemu wiodącemu w branży systemowi zakupu i emisji reklam.
Korzystaj z budżetów marketingowych - dużo większych niż budżety shopper oraz trade marketingowe i pozyskuj fundusze od największych agencji mediowych, które kupują reklamę dla najbardziej znanych marek.
Wybierz i dostosuj do swojego sklepu sposób integracji, liczbę i rodzaje nośników reklamowych, ceny i modele sprzedaży reklam, w zależności od preferowanego sposobu wykorzystania możliwości jakie daje nasza technologia i obsługa.
Jeśli jesteś retailerem, który chce zwiększyć przychody z reklam lub marką, której zależy na lepszej widoczności produktów i sprzedaży, nasza firma wszystkie narzędzia potrzebne do odniesienia sukcesu.
Retail Media to nowoczesne platformy reklamowe, które umożliwiają markom efektywne promowanie swoich produktów bezpośrednio na stronach sklepów internetowych. Zasada działania jest prosta - marka płaci za wyświetlanie swoich reklam, które są ukierunkowane na odpowiednie grupy odbiorców, w trakcie ich sesji zakupowych. Dzięki temu, klienci widzą te reklamy w momencie, gdy są najbardziej otwarci na dokonanie zakupu, co znacznie zwiększa szanse na sprzedaż. Retail Media to więc symbioza e-commerce i marketingu cyfrowego, która przynosi korzyści zarówno dla marek, jak i sklepów, umożliwiając tworzenie spersonalizowanych doświadczeń zakupowych.
Aby dołączyć do Retail Media Network wystarczy zgłosić się do nas przez FORMULARZ KONTAKTOWY i dalej nasz zespół poprowadzi Cię za rękę. Wdrożenie nośników reklamowych jest proste i nie wymaga po Twojej stronie wielu zasobów i specjalistycznej wiedzy, w kilka dni możesz zacząć zarabiać na dopasowanej i nieinwazyjnej reklamie w Twoim sklepie.
Nie po Twojej stronie, nasz dedykowany zespół specjalistów przeprowadzi większość etapów wdrożenia a tam, gdzie potrzebne będzie wsparcie Twojego IT, zapewni pełne wsparcie merytoryczne i dokładne instrukcje.
Wykluczone! Nasz system zapewnia pełną kontrolę nad kampaniami emitowanymi w Twojej witrynie, ty określasz jakie reklamy są dla Ciebie akceptowalne i jakie branże są neutralne dla Twojej sprzedaży. Nasze algorytmy cały czas się uczą i wychwytują niepożądane reklamy na poziomie kampanii i kreacji.
Jeśli kampania kieruje do Twojego sklepu to dla Ciebie podwójny zysk – przychód z reklamy oraz sprzedaży. Jeśli natomiast kampania kieruje na zewnątrz np. do strony marki to pamiętaj, że możemy ją wyemitować tylko do tych użytkowników, którzy z dużym prawdopodobieństwem nie zrealizują u Ciebie zakupu lub tylko oglądają Twoją ofertę. Wtedy przynajmniej zarobisz na reklamie i zwróci się z nawiązką koszt pozyskanego ruchu do sklepu.
Retail media nie obniżają konwersji w sklepie, wręcz przeciwnie. Dzięki wykorzystaniu systemu do promocji własnych produktów i kampaniom kierującym do wewnątrz konwersja i sprzedaż znacząco się zwiększają. Natomiast kampanie off-site, dzięki którym możesz odnaleźć swoich klientów na powierzchniach zewnętrznych (np. portale, social media) ściągają do sklepu najwartościowszych użytkowników tym samym jeszcze bardziej podnosząc ogólną efektywność sklepu.
Jak najbardziej! Podstawą każdego wdrożenia jest lista wykluczeń i zasad, których system będzie przestrzegał tak żeby nie pojawiło się u Ciebie nigdy nic konkurencyjnego ani określonego przez Ciebie jako niepożądane. Dotyczy to zarówno marek, produktów, kategorii jak też całych domen i typów reklam.
Pierwszym sposobem jest wykorzystanie systemu do promocji wybranych produktów we własnym sklepie (w porozumieniu z marką lub bez) lub wsparcie sprzedaży np. w postaci ofert specjalnych, zestawów, podobnych lub komplementarnych produktów. Rezultat to wzmocnienie sprzedaży produktów, na których zależy Tobie lub marce, z którą współpracujesz.
Drugim sposobem jest wykorzystanie danych o użytkownikach do odszukania ich poza Twoim sklepem np. w portalach internetowych, social mediach, innych sklepach w sieci. Dzięki temu możesz odzyskać utracone koszyki, skłonić użytkownika do powrotu do Twojego sklepu, zaproponować inne produkty z Twojej oferty stałym klientom, zachęcić do skorzystania z promocji.
Kampania on-site to wykorzystanie systemu do wsparcia sprzedaży własnych produktów lub komunikacji z klientami w postaci ofert specjalnych, promocji, podobnych lub komplementarnych produktów. Rezultat to wzmocnienie sprzedaży produktów, na których zależy Tobie lub marce, z którą współpracujesz bez ryzyka utraty użytkownika i przerwania ścieżki zakupowej.
Kampania off-site to wykorzystanie Twoich danych o użytkownikach-konsumentach do odszukania ich poza Twoim sklepem np. w portalach internetowych, social mediach, innych sklepach w sieci. Dzięki temu możesz odzyskać utracone koszyki, skłonić niezdecydowanego konsumenta do powrotu do Twojego sklepu, zaproponować inne produkty z Twojej oferty stałym klientom, zachęcić do skorzystania z promocji.