Retail Media dla retailerów

Zobacz Naszą ofertę
CO TO JEST RETAIL MEDIA DLA retailerów?

Pomagamy retailerom zostać wydawcami

Retail Media umożliwia retailerom wykorzystanie własnych powierzchni, danych i odbiorców w kampaniach reklamowych i w ten sposób uzyskanie nowego źródła przychodów.

  • Zwiększ przychody z reklam dzięki nowym narzędziom i formatom
  • Przechwytuj budżety od marek inwestujących w e-commerce
Wzmocnij relacje z marką

Zapewnij markom dostęp do swojej powierzchni sklepowej aby wspomagać osiąganie celów sprzedażowych zachowując jednocześnie pełną kontrolę nad danymi, ścieżkami klientów i wsparciem sprzedaży.

Mierz wydajność

Dowiedz się, skąd pochodzą Twoje przychody z retail media, w tym efektywność ścieżek i współczynniki konwersji, aby zidentyfikować trendy i wprowadzić optymalizacje.

Łatwo buduj i skaluj

Szybko i łatwo implementuj nośniki integrując swój sklep z naszą technologią i pozwól się natychmiast odnaleźć reklamodawcom takim jak producenci Twoich produktów, marketerzy czy agencje reklamowe.

Zwiększ sprzedaż i wartość życia

Włącz kampanie obejmujące całą ścieżkę, które docierają do kupujących na wszystkich etapach ścieżki zakupowej, aby zwiększać świadomość, ruch i sprzedaż.

CO OFERUJEMY

Wszystkie narzędzia, których Ty (i Twoja marka) potrzebujecie, aby odnieść sukces.

Ułatwiamy sprzedawcom detalicznym przekształcenie się w wydawców i zarabianie na reklamach dzięki ich najcenniejszym zasobom – ich danym i ruchowi.

Dostarczamy technologię
Dajemy wsparcie i know-how
Przynosimy budżety reklamowe
Obsługujemy kampanie od A do Z
Udostępniamy pełne raportowanie
ZOBACZ TO W AKCJI

Ożyw swój biznes medialny.

Ponieważ konsumenci częściej niż kiedykolwiek dokonują zakupów online, marki potrzebują nowych sposobów dotarcia do nich, a sprzedawcy detaliczni potrzebują sposobów na zrekompensowanie kosztów prowadzenia handlu elektronicznego.

Generuj przychody z reklam

Produkty sponsorowane przez markę mogą pomóc retailerom zarabiać na ich cyfrowych witrynach sklepowych, a jednocześnie zainspirować klientów do wypróbowania nowych rzeczy.

Produkt sponsorowany łączy dane klienta z technologią automatyzacji, maksymalizując trafność produktu i usprawniając podróż użytkownika do dokonania zakupu.

Zaangażuj i zainspiruj swoich odbiorców

Twoje cyfrowe miejsce na półce jest cennym zasobem. Retail Media Network umożliwia realizację celów marketingowych sprzedawców detalicznych poprzez udostępnianie ofert, promocji i rekomendacji zainteresowanym klientom we wszystkich punktach styku e-commerce.

Banner natywny lub display

To forma reklamowa najbardziej rozpowszechniona w internecie, banner ma rozmiar dostosowany do wielkości strony i wpasowuje się idealnie w powierzchnię sklepu. Duża powierzchnia pozwala na umieszczenie reklamy dopasowanej do layoutu serwisu, graficznej i animowanej, kilku ofert produktowych, interaktywnych form rich media czy wideo.

Box produktowy

Graficzna forma reklamowa zlokalizowana w listingu produktów i dopasowana do kategorii, frazy wyszukiwania, layoutu strony. W elegancki i nieinwazyjny sposób promuje wybrane produkty, akcje promocyjne czy produkty komplementarne nie zaburzając ścieżki zakupowej konsumenta.

Skyscraper / Scroll skyscraper

Nośnik reklamowy monetyzujący zazwyczaj niewykorzystane miejsce pod lewą szpaltą menu serwisu. Może być scrollowany i podążać za użytkownikiem przewijającym stronę w dół.

Zwiększ efektywność

Korzystaj z danych z kampanii aby podejmować mądrzejsze decyzje dotyczące najlepszego wykorzystania zasobów i oferowania produktów w sklepie.

Zwiększaj koszyki i konwersje dzięki trafnym, spersonalizowanym reklamom wspierającym Twoją sprzedaż.

REKLAMY off-site

Pozwól markom przyciągać odbiorców z powrotem do Twojej witryny dzięki reklamom poza witryną.

Marki i sprzedawcy mogą docierać do kupujących dzięki atrakcyjnym reklamom, które kierują ich z powrotem do Twojej witryny lub aplikacji. Dzięki naszej technologii można korzystać z ogromnej sieci wydawców, jednocześnie zachowując pełną kontrolę nad efektywnością kosztową i bezpieczeństwem marki.

Generuj przychody z reklam

Reklama off-site wykorzystuje dane z Twojego sklepu do odszukania i zidentyfikowania Twojego klienta poza sklepem, gdziekolwiek się porusza po sieci, czy to na innych witrynach czy sklepach.

Pozwala to na przywracanie porzuconych koszyków, zachęcanie do ponownych zakupów, oferowanie produktów komplementarnych, promocji czy wyprzedaży.

Dlaczego Retail Media Network

Korzyści z naszego rozwiązania dla wydawców
Pełna kontrola

Sprzedawaj kampanie bezpośrednio swoim markom i kontroluj, kto ma dostęp do zasobów reklamowych i danych oraz po jakich cenach. System nie dopuści reklam konkurencyjnego produktu czy sklepu do Twojej powierzchni.

Odpowiednie, bezproblemowe doświadczenia

Upewnij się, że reklamy są dopasowane do kontekstu i zapewniają pozytywne wrażenia z zakupów dzięki naszemu wiodącemu w branży systemowi zakupu i emisji reklam.

Dostęp do nowych budżetów

Korzystaj z budżetów marketingowych - dużo większych niż budżety shopper oraz trade marketingowe i pozyskuj fundusze od największych agencji mediowych, które kupują reklamę dla najbardziej znanych marek.

Elastyczna integracja

Wybierz i dostosuj do swojego sklepu sposób integracji, liczbę i rodzaje nośników reklamowych, ceny i modele sprzedaży reklam, w zależności od preferowanego sposobu wykorzystania możliwości jakie daje nasza technologia i obsługa.

Wykorzystaj siłę Retail Media.

Jeśli jesteś retailerem, który chce zwiększyć przychody z reklam lub marką, której zależy na lepszej widoczności produktów i sprzedaży, nasza firma wszystkie narzędzia potrzebne do odniesienia sukcesu.

Najczęściej zadawane pytania

Czym są Retail Media

Retail Media to nowoczesne platformy reklamowe, które umożliwiają markom efektywne promowanie swoich produktów bezpośrednio na stronach sklepów internetowych. Zasada działania jest prosta - marka płaci za wyświetlanie swoich reklam, które są ukierunkowane na odpowiednie grupy odbiorców, w trakcie ich sesji zakupowych. Dzięki temu, klienci widzą te reklamy w momencie, gdy są najbardziej otwarci na dokonanie zakupu, co znacznie zwiększa szanse na sprzedaż. Retail Media to więc symbioza e-commerce i marketingu cyfrowego, która przynosi korzyści zarówno dla marek, jak i sklepów, umożliwiając tworzenie spersonalizowanych doświadczeń zakupowych.

Jak dołączyć do sieci reklamowej RMN

Aby dołączyć do Retail Media Network wystarczy zgłosić się do nas przez FORMULARZ KONTAKTOWY i dalej nasz zespół poprowadzi Cię za rękę. Wdrożenie nośników reklamowych jest proste i nie wymaga po Twojej stronie wielu zasobów i specjalistycznej wiedzy, w kilka dni możesz zacząć zarabiać na dopasowanej i nieinwazyjnej reklamie w Twoim sklepie.

Czy włączenie reklam wymaga specjalistycznej wiedzy i wielu zasobów

Nie po Twojej stronie, nasz dedykowany zespół specjalistów przeprowadzi większość etapów wdrożenia a tam, gdzie potrzebne będzie wsparcie Twojego IT, zapewni pełne wsparcie merytoryczne i dokładne instrukcje.

Czy mogą pojawić się u mnie kampanie konkurencji lub konkurencyjnych produktów

Wykluczone! Nasz system zapewnia pełną kontrolę nad kampaniami emitowanymi w Twojej witrynie, ty określasz jakie reklamy są dla Ciebie akceptowalne i jakie branże są neutralne dla Twojej sprzedaży. Nasze algorytmy cały czas się uczą i wychwytują niepożądane reklamy na poziomie kampanii i kreacji.

Czy użytkownicy klikając w reklamę przejdą do innej strony nie dokonując zakupu

Jeśli kampania kieruje do Twojego sklepu to dla Ciebie podwójny zysk – przychód z reklamy oraz sprzedaży. Jeśli natomiast kampania kieruje na zewnątrz np. do strony marki to pamiętaj, że możemy ją wyemitować tylko do tych użytkowników, którzy z dużym prawdopodobieństwem nie zrealizują u Ciebie zakupu lub tylko oglądają Twoją ofertę. Wtedy przynajmniej zarobisz na reklamie i zwróci się z nawiązką koszt pozyskanego ruchu do sklepu.

Czy obecność reklam nie spowoduje zmniejszenia średniego współczynnika konwersji

Retail media nie obniżają konwersji w sklepie, wręcz przeciwnie. Dzięki wykorzystaniu systemu do promocji własnych produktów i kampaniom kierującym do wewnątrz konwersja i sprzedaż znacząco się zwiększają. Natomiast kampanie off-site, dzięki którym możesz odnaleźć swoich klientów na powierzchniach zewnętrznych (np. portale, social media) ściągają do sklepu najwartościowszych użytkowników tym samym jeszcze bardziej podnosząc ogólną efektywność sklepu.

Czy mogę zdecydować jakich reklam nie chce w swoim sklepie

Jak najbardziej! Podstawą każdego wdrożenia jest lista wykluczeń i zasad, których system będzie przestrzegał tak żeby nie pojawiło się u Ciebie nigdy nic konkurencyjnego ani określonego przez Ciebie jako niepożądane. Dotyczy to zarówno marek, produktów, kategorii jak też całych domen i typów reklam. 

Jak system może pomóc zwiększyć moją sprzedaż

Pierwszym sposobem jest wykorzystanie systemu do promocji wybranych produktów we własnym sklepie (w porozumieniu z marką lub bez) lub wsparcie sprzedaży np. w postaci ofert specjalnych, zestawów, podobnych lub komplementarnych produktów. Rezultat to wzmocnienie sprzedaży produktów, na których zależy Tobie lub marce, z którą współpracujesz. 
Drugim sposobem jest wykorzystanie danych o użytkownikach do odszukania ich poza Twoim sklepem np. w portalach internetowych, social mediach, innych sklepach w sieci. Dzięki temu możesz odzyskać utracone koszyki, skłonić użytkownika do powrotu do Twojego sklepu, zaproponować inne produkty z Twojej oferty stałym klientom, zachęcić do skorzystania z promocji.

Czym różnią się kampanie onsite i offsite

Kampania on-site to wykorzystanie systemu do wsparcia sprzedaży własnych produktów lub komunikacji z klientami w postaci ofert specjalnych, promocji, podobnych lub komplementarnych produktów. Rezultat to wzmocnienie sprzedaży produktów, na których zależy Tobie lub marce, z którą współpracujesz bez ryzyka utraty użytkownika i przerwania ścieżki zakupowej. 
Kampania off-site to wykorzystanie Twoich danych o użytkownikach-konsumentach do odszukania ich poza Twoim sklepem np. w portalach internetowych, social mediach, innych sklepach w sieci. Dzięki temu możesz odzyskać utracone koszyki, skłonić niezdecydowanego konsumenta do powrotu do Twojego sklepu, zaproponować inne produkty z Twojej oferty stałym klientom, zachęcić do skorzystania z promocji.

Projekt i realizacja #zainternetowani